• voor 23.45 uur besteld, morgen aangeboden
  • Betrouwbare verzending met PostNL
  • 0167 850 774

8.6Out of 7677 Reviews


    Retourneren

    Retourzendingen worden alleen geaccepteerd als deze voldoen aan alle onderstaande voorwaarden: 

    1. Zending dient voldoende gefrankeerd en van een geldig retournummer voorzien te zijn.
    2. Het artikel moet zoveel als redelijkerwijs mogelijk is in de originele en onbeschadigde verpakking te worden geretourneerd.
    3. Artikel dient onbeschadigd te zijn en mag geen gebruikssporen te vertonen.  
    4. Voldoet aan de voorwaarden van de 30-daagse zichttermijn

    In gevallen dat een retourzending niet voldoet aan één van bovenstaande eisen, dan kunnen wij beslissen een deel van het aankoopbedrag terug over te maken. De waardevermindering die is opgetreden doordat het product is gebruikt, zal dan aan u worden doorbelast. Natuurlijk zal hier altijd eerst met u over worden gesproken.

    Wanneer het voor u niet duidelijk is of u een specifiek product mag retourneren, dan kunt u dit uiteraard vooraf vragen aan de klantenservice.

    Wat betekent de zichttermijn?

    De zichttermijn wordt ook wel eens de bedenktermijn genoemd. Hier is wel eens onduidelijkheid over. Hier kunt u precies lezen wat u wel en niet kunt doen binnen de zichttermijn.

    Hoe kan ik een (of meerdere) artikel(en) retourneren?

    Als u bovenstaande heeft gelezen en uw zending voldoet aan deze eisen, dan kunt u de zending aanmelden om retour te sturen.

    1. Retour aanmelden
    Heeft u tijdens het plaatsen van de bestelling een persoonlijk account aangemaakt dan doet u dit razendsnel via deze pagina.

    Heeft u geen account, dan kunt u de melding indienen bij de klantenservice van MWC. Dit doet u door te reageren op de orderbevestigingmail die u heeft ontvangen of een mail te sturen naar [email protected]. Vermeld hierbij altijd de reden van retourneren en uw 6-cijferige ordernummer, zodat wij weten om welke bestelling het gaat.

    2. Beoordeling van retourmelding
    Nadat wij uw retourmelding hebben ontvangen zullen wij deze diezelfde dag beoordelen en verwerken. Wij zullen u per mail de retourinstructies toesturen, zodat u dit op uw gemak terug kunt lezen.

    3. Na ontvangst van de retourzending zullen wij deze dezelfde dag in behandeling nemen. U zult hiervan per mail een bevestiging ontvangen.

    Waar kan ik mijn artikel(en) voor retour afgeven?

    Als u uw zending liever persoonlijk afgeeft bij MWC, dan is dat uiteraard ook geen enkel probleem. Op werkdagen tussen 09.00 & 18.00 uur is er op onderstaand adres iemand aanwezig om u te helpen:

    Mosquito Web Concepts – Uw Online Thuiswinkel
    Mosquitostraat 6
    4651ST Steenbergen

    Waar vind ik het retourformulier?

    Om ervoor te zorgen dat uw retourzending zo snel mogelijk in behandeling kan worden genomen dient uw zending voorzien te zijn van een ingevuld retourformulier. Dit retourformulier vindt u via onderstaande link:

    Download hier het retourformulier: Retourformulier

    Waar moet ik mijn producten heen sturen?

    Retourzendingen dienen te allen tijde retour te worden gestuurd naar onderstaand adres:

    MWC Garantie & Retouren
    Mosquitostraat 6
    4651ST Steenbergen

    Worden de kosten van het retour sturen vergoed?

    Nee, de kosten die u moet maken om het product retour te leveren/sturen naar MWC worden niet vergoed. Verzendkosten die betaald zijn tijdens het plaatsen van de bestelling worden uiteraard wel vergoed.

    Ruilen van een product voor bijvoorbeeld een andere maat geschiedt eenmalig op basis van gedeelde verzendkosten; de portokosten om te retourneren komen voor rekening van de koper, de portokosten om het nieuwe artikel te verzenden komen voor rekening van Mosquito Web Concepts. Bij meer dan eens ruilen worden de door MWC gemaakte portokosten bij de koper in rekening gebracht.

    Tip: Retourneer uw bestelling in een gefrankeerde envelop, wanneer dit mogelijk is, zo kunt u verzendkosten besparen! 

    Hoe snel heb ik mijn geld terug?

    Nadat wij uw zending retour hebben ontvangen zal deze dezelfde werkdag in behandeling worden genomen. Indien terugbetaling gewenst en mogelijk is en alle informatie op het retourformulier aanwezig is, zal het terugbetaalverzoek dan direct in worden gediend. Dit verzoek wordt doorgaans binnen 7 werkdagen verwerkt.

    Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?

    Wanneer er door MWC een ander artikel is toegezonden dan het bestelde artikel of wanneer het artikel beschadigd of incompleet blijkt te zijn, dan wordt het artikel kosteloos omgeruild voor het correcte product. Het niet bestelde artikel dient, zoveel als redelijkerwijs mogelijk, onbeschadigd en in de originele verpakking teruggezonden te worden naar MWC.

    Is dit bij u het geval, dan kunt u dit binnen 48 uur na ontvangst van de zending bij de klantenservice te melden. Zij zullen dit dan direct in orde maken, zodat u alsnog zo snel mogelijk van een werkend en juist product kunt genieten.

    Kan ik een gebruikt product retour sturen?

    Wij kunnen ons voorstellen dat u sommige producten niet alleen met het oog kunt beoordelen en ook wel eens zou willen testen. Mocht na gebruik blijken dat het apparaat toch niet is wat u ervan had verwacht, dan kunt u het product alsnog retour sturen naar MWC.

    In dit geval zal door het gebruik van het product de waarde zijn afgenomen, het is immers niet meer als nieuw te verkopen. Deze waardevermindering zal van uw aankoopbedrag worden afgetrokken en het resterende bedrag zal terug naar u worden overgemaakt.

    Uiteraard dient ook hier de bestelling nog binnen de zichttermijn van 30 dagen te vallen. Retourneren van een gebruikt product buiten de zichttermijn is in geen enkel geval mogelijk.

    Kan ik een demomodel retour sturen?

    Demomodellen zijn producten die binnen de zichttermijn retour zijn gestuurd, maar die niet meer als nieuw kunnen worden verkocht. Demomodellen worden op volledigheid en werking gecontroleerd en opnieuw door MWC aangeboden met korting. Voor demomodellen gelden afwijkende (leverings)voorwaarden,

    Demomodellen zijn zo goed als nieuw, maar worden niet als nieuw verkocht. De zichttermijn en retourprocedure vervalt voor demomodellen. Uiteraard blijven de garantievoorwaarden wel van kracht. Demomodellen worden met hoge korting aangeboden, Het is is niet mogelijk om demomodellen te retourneren. Mocht u een defect of transportschade opmerken aan uw demomodel, dan moet u dit binnen 24 uur na ontvangst van uw zending melden bij de klantenservice.

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »