• voor 23.45 uur besteld, morgen aangeboden
  • Betrouwbare verzending met PostNL
  • 0167 850 774

8.6Out of 7677 Reviews


    Garantie

    Mosquito Web Concepts probeert voor u de beste producten tegen de scherpste prijzen bij elkaar te krijgen. Een goede kwaliteit is hierbij van groot belang en u kunt er dus vanuit gaan dat u een kwalitatief hoogwaardig product ontvangt. U heeft niet voor niets op ieder product 2 jaar Carry-in garantie!

    Carry-in garantie van MWC

    • De garantieperiode start vanaf de dag dat u uw bestelling in ontvangst neemt
    • Garantie is alleen mogelijk bij producten besteld bij MWC
    • U heeft recht op reparatie of vervanging als het defect binnen de garantie valt
    • Garantie heeft u niet als het defect is ontstaan door onjuist gebruik of slijtage

    Defect na meer dan 30 dagen na ontvangst

    Indien er zich een probleem voordoet in de na de 30-daagse zichttermijn, dan geldt de normale garantieprocedure. Volg onderstaande stappen, zodat wij zo snel mogelijk kunnen kijken wat het defect is en hoe dit z.s.m. kan worden hersteld.

    1. Contact met MWC
    Neem in dit geval contact op met onze klantenservice. Als u dit per mail doet dan dient u hierbij altijd het ordernummer van uw bestelling te vermelden. Dit ordernummer vindt u op de factuur die u bij uw bestelling heeft ontvangen. Zonder retournummer is het onmogelijk de bestelling te traceren en kan er geen garantieprocedure op worden gestart.

    2. Stuur het product retour
    Nadat u het defect hebt aangemeld bij onze klantenservice zullen zij dit direct in behandeling nemen, u zult binnen 24 uur een e-mail met de garantie instructies ontvangen. Aan de hand van deze e-mail kunt u het product retour sturen.

    Let op: bewaar het bonnetje dat u van het postkantoor krijgt goed. Met deze code kunt u de zending bij problemen nauwkeurig traceren.

    3. Reparatie of vervanging
    Na ontvangst van het defecte onderdeel, zal MWC deze ter reparatie aanbieden bij de leverancier. Wanneer het defect binnen de garantie voorwaarden valt, zal het onderdeel kosteloos worden gerepareerd of zal het worden vervangen wanneer reparatie niet mogelijk blijkt te zijn.  Wij streven ernaar om garantiezendingen binnen 3 werkdagen na ontvangst afgehandeld te hebben.

    4. Bevestiging
    Nadat de garantiezending in behandeling is genomen zult u hierover een mail ontvangen.

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »